VII Ciclo AGC (1999)

05/10/1999

17/11/1999

Palacio de Congresos-Auditorio, Sala de Cámara, A Coruña.

1º Concerto, 5 de outubro de 1999, Grupo Instrumental Siglo XX, Florián Vlashi (director). 2º Concerto, 17 de novembro de 1999, Eulogio Albalat (guitarra), Grupo Instrumental Siglo XX, Florián Vlashi (director).

1º Concerto, martes 5 de outubro de 1999
Paulino Pereiro Diferencias para catro violonchelos *
Berdullas del Río Sugerencias a una estructura vacía para frauta, trombón, contrabaixo, percusión) dirixida polo autor
Julián Rodríguez Estudio de densidade nº 3 para tres violonchelos *
Xavier de Paz Cuarteto de corda nº 2 *

2º Concerto, martes 17 de novembro de 1999.
Carlos López García-Picos, Cuarteto de corda nº 11 *
Jaime Berrade, Cuarteto heterogéneo nº 1 para violín, viola, violonchelo e piano.
Manuel Mosquera, “Elexía” do Plaint for García Lorca para guitarra
Manuel Mosquera, Concerto para guitarra e conxunto instrumental para guitarra, frauta, clarinete, fagot, trompa, violín, viola e violonchelo.*
Fernando Alonso, Nocturno para once instrumentos (frauta, clarinete baixo, trompeta, trombón, celesta, plato, piano, violín, viola e violonchelo) *

Só fanse constar as composición dos membros da AGC naquel momento
*Estreas

Celebrado os días 5 de outubro e 17 de novembro de 1999.
Palacio de Congresos-Auditorio, Sala de Cámara, A Coruña.
Patrocinado polo Consorcio para a Promoción da Música do Concello da Coruña.